Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

E. E. CUMMINGS


ΤΡΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ

Αν δεν μπορείς να φας ανάγκη

να καπνίσεις κ' εμείς δεν έχει
τίποτα να καπνίσουμε : πάμε κούκλα μου

ώρα για ύπνο
αν δε μπορείς να καπνίσεις ανάγκη

Να τραγουδήσεις κ' εμείς δεν έχει

τίποτα να τραγουδήσουμε' πάμε κούκλα μου
ώρα για ύπνο

αν δε μπορείς να τραγουδήσεις ανάγκη
να πεθάνεις κ' εμείς δεν έχει 

Τίποτα να πεθάνουμε, πάμε κούκλα μου

ώρα για ύπνο 
αν δε μπορείς να πεθάνεις ανάγκη

να ονειρευτείς κ' εμείς δεν έχει
τίποτα να ονειρευτούμε (πάμε κούκλα μου

Ώρα για ύπνο)

ψηλά στη σιωπή την πράσινη
σιωπή με μια λευκή γη μέσα της

θα (φίλα με) φύγεις

έξω στο πρωινό το νεαρό
πρωινό μ' ένα ζεστό κόσμο μέσα του

(φίλα με) θα φύγεις

μέσα στο ηλιόφως τ' όμορφο
ηλιόφως με μιά στέρεη μέρα μέσα του

θα φύγεις (φίλα με

χαμηλά στη μνήμη σου και
μιά μνήμη και μνήμη
εγώ) φίλα με (θα φύγω)

(από : "Ανθολογία Παγκοσμίου Ποιήσεως" του Άρη Δικταίου, ποίημα πρώτο, εκδόσεις Φέξη, αθήνα - 1960 / σελ. 678, 679)



^^^
Κ Λ Ι Κ στη φωτό
 του e. e. cummings 
( η σύζυγος του ποιητή και ζωγράφου )


Δεν υπάρχουν σχόλια: