Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΑΡΓΥΡΗΣ ΧΙΟΝΗΣ


Ο ΤΖΟΥΤΖΕΣ


στον Νίκο Ζούδιαρη



"Κάνε με να κλάψω" είπε ο βασιλιάς
"κάνε με να κλάψω" είπε και γέλαγε.
"Χάθηκε η μάχη, κάνε με να κλάψω,
χάθηκε ο διάδοχος" είπε και γέλαγε.
"Ο εχθρός μου νίκησε, κάνε με να κλάψω,
χάνεται η χώρα μου" είπε και γέλαγε.

"Δύναμη στο κλάμα" είπε ο τζουτζές
"δεν έχω καμμιά" είπε και γέλαγε.
"Των δακρύων την τέχνη δεν μου τη διδάξανε,
δεν μου τη ζητήσανε" είπε και γέλαγε.
"Με διαταγή σου, έγινα χαρούμενος,
ξέμαθα τον πόνο" είπε και γέλαγε.
"Τώρα, πως να κλάψω;" είπε ο τζουτζές.
"Τώρα, πως θα κλάψω;" είπε ο βασιλιάς.
"Τώρα, πως θα κλάψω;" είπε και γέλαγε.








code : all of me < I liked too much / this for you > all of you me you you me
you and me me and you



...and also for you for me me you you me

Δεν υπάρχουν σχόλια: