Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

ΙΣΙΔΩΡΑ ΝΤΑΝΚΑΝ


Επειδη,
απο το Σαββατο το βραδυ, ολως αιφνιδιως, δεν μπορω να δημοσιευσω καμμια φωτογραφια - ειτε απο τον ιστο, ειτε απο το προσωπικο μου αρχειο, τραβηγμενες απο μενα - παρα μονον κειμενο, δικα μου videos (... εχω φτιαξει σ' ενα μηνα μεσα τοσα πολλα, που σκεφτομαι... σοβαρα, σε περιπτωση αναγκης... ν' ανοιξω βιντεαδικο ) και videos απο το youtube.
Κι ακομη, βλεπω το blog μου σχεδον ολομαυρο καθως, ως δια μαγειας, εχουν χαθει ολες οι φωτογραφιες, ειτε απο τις αναρτησεις μου ειτε απο το τμημα σχεδιασης. Το ιδιο βλεπω και μερικα μονον (... περιεργο!) blogs απ' αυτα που εχω στα λινκς μου.
Γι' αυτο, ακολουθωντας... τη "μοιρα" μου θα συνεχισω ετσι, δλδ. ... κειμενα και videos και παρακαλω... αποδεχτειτε αυτην την μη δικη μου επιλογη








... < Ε Δ Ω > ...


Κι επειδη, επισης,
εχω ζησει ενα μερος των παιδικων μου χρονων καθως και το μεγαλυτερο μερος της ενηλικης ζωης μου στην, αρχικα, προσφυγικη συνοικια του Βυρωνα, σε σημειο γειτνιαζον με την αλλη προσφυγομανα, την Καισαριανη - οπου μας πηγαιναν για παιχνιδι οι δασκαλοι μας στο Σκοπευτηριο της, οταν ημουν στο δημοτικο, κι οπου, επισης, μαζευομαστε ολα τα παιδια εκει, την Καθαρη Δευτερα, για ν' αμολησουμε αετο - παρακαλω, μη θεωρησετε τον πιο κατω συνδεσμο... σαν διαφημηση


κι ακομη ... < Ε Δ Ω > ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: