Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΝΑΝΟΣ ΒΑΛΑΩΡΙΤΗΣ


Μοιρολογι


Σκοτεινιασε ουρανε, και παψε θαλασσα
κ' εσυ, βροχη, δεσε τα συννεφα σου'
σταθητε ονειρα στα συνορα του υπνου
- πηρε αλλη καρδια εκεινη που αγαπω!

Ματια που κοιτατε αλλου οταν κοιτω,
και συ ψυχη που πεταξες σε ξενο κορμι,
διαμαντι μου που αλλου πηγες να φεξης
- πεστε μου που πηγε εκεινη που αγαπω?

Σπασε καρδια μου στο ερημο στηθος σου,
χτυπα ρολο'ι' μου τις ωρες που χαθηκαν,
τραινα που φευγετε σταθητ' ενα λεπτο
- φερτε μου πισω εκεινη που αγαπω!

Αστερια βαλτε φωτια στον ουρανο,
ποταμια γυριστε πισω στη φωλια σας,
γυριστε δακρυα στα ματια που σας εχυσαν
- αλλον αγαπησε εκεινη που αγαπω!




Δεν υπάρχουν σχόλια: