Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΕΛΕΝΗ ΣΙΩΖΟΥ

Λ Α Μ Δ Α





μια τρομαγμενη αθωοτητα ειναι η ζωη μου

μοιαζει με τ' αστερια την ωρα που πεφτουν






^
"ΝΙΡΒΑΝΑ" της... > Silena < ...

 [ Το εργο ανηκει σε ιδιωτικη συλλογη και απαγορευεται η αντιγραφη του 
και αναδημοσιευση του. ]



ΘΕΛΩ



θελω να μ' αγαπας οπως ειμαι

θελω τα λαθη μου να τ' αγαπας κι αυτα

θελω το παθος μεσα μου να προκαλεις

και τη φωτια ν' αναβεις μονο με μια ματια

θελω τα τειχη του Εγω σου να γκρεμισεις

για χαρη μου



θελω να με αποδεχτεις διχως αντισταση καμμια
κι οταν σκονταφτω



στο δικιο σου

τη λογικη σου

την εξυπναδα σου

τις αρετες σου

τις αναγκες σου



εσυ να με παιρνεις αγκαλια

φιλι γλυκο στα χειλη να μου δινεις

και βλεμμα καθαρο για εκπληξη θαρρω

να μου κρατας



θελω να δινεις προτου ζητησω

θελω παντα τρελος απο ερωτα το πρωτο βημα
εσυ να κανεις

θελω να μη σε δω ποτε θλιμμενο, αδιαφορο η
κουρασμενο

θελω ο ερωτας σου να ειναι ασυμβιβαστος και πληρης

και στοχος του να ειναι η ζωη

ολοκληρη



θελω...



ΘΕΛΩ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο,ΤΙ ΚΙ ΕΣΥ!




[ απο την συλλογη " ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ " - στον Γιωργο και τον
Νικολα -, προμετωπιδα * : ΕΛΕΝΗ ΣΙΩΖΟΥ ( silena ), εκδ. " ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΙΝΙΚΑ " - isbn : 978-960-6849-21-3 , αθηνα - Οκτ. 2011 ]


σημ. Η Ελενη Σιωζου με καταγωγη απο τα Ιωαννινα γεννηθηκε στην Αρτα.  Σπουδασε στο μαθηματικο τμημα του Παν/μιου Αθηνων.


* Ιδε πινακα ζωγραφικης "ΝΙΡΒΑΝΑ" πιο πανω.


Δεν υπάρχουν σχόλια: