Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

επαναφορα δεδομενων... ( III )


Καλη Μερα σε ολους σας!

... συνεχεια:

Το βιντεο με την Odetta το ειχα αναρτησει λιγο μετα την εισοδο της Πεμπτης 12 Μα'ι'ου, δηλ. περι την 01:00 π.μ. της Πεμπτης, και ηταν η πρωτη αναρτηση μου της ημερας εκεινης.
Το πρωι και περι την ωρα 09:30 π.μ., μπαινοντας στο μπλογκ μου, με μεγαλη μου εκπληξη διαπιστωσα οτι:
α) ειχε γινει η αλλαγη της υπογραφης μου και,
β) αλλαγη της φωτο του προφιλ μου... !

Συνεχισα να κανω αναρτησεις, παρα τις αλλαγες αυτες, με τη... νεα μου υπογραφη.

Γυρω στις 10:30 π.μ. , αναρτησα το βιντεο... του Ιπταμενου Ολλανδου του Ριτσαρντ Βαγκνερ. Ας σημειωθει εδω οτι, οπως πολλοι θα γνωριζουν, ο Βαγκνερ αν και καμμια σχεση δεν ειχε με την φασιστικη θεωρια και πραξη, εγινε - αγνωστο πως και γιατι - ο αγαπημενος συνθετης του γερμανικου ναζιστικου καθεστωτος... [ τ' ακους φιλε μου "αλατοπιπερο" ;! :) .
Το βιντεο αυτο και ολες τις μεχρι τοτε αναρτησεις μου - η πρωτη ηταν εκεινη της υπεροχης Odetta - αφιερωσα με... πολλη αγαπη στον... "γιγαντα", αργοσχολο, πολυφερνο, επιδεξιο και, προφανως... ξενυχτη χακερ!

Υστερα απο μιση περιπου ωρα ξεκινησε η... γνωστη σε ολους σας "περιπετεια" με την google.

Ενδιαμεσα - μεταξυ της Odetta και του Βαγκνερ - ειχα κανει, εκτος των δυο που η google επανεφερε κι αυτων που, εγω επαναδημοσιευσα, αλλη μια αναρτηση που δεν θυμαμαι η μαλλον δεν ειμαι βεβαιος ποια ηταν. Μολις τη θυμηθω η σιγουρευτω ποια ηταν, υποσχομαι να την επαναδημοσιευσω κι αυτη, με νεωτερη αναρτηση μου.

*******


*******


Δεν υπάρχουν σχόλια: