Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

" ΔΙΠΛΗ ΒΑΡΔΙΑ "


ΠΑΝΤΑ ΑΠ' ΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ


Βροχη πυκνη, καλοκαιριατικη
σοβαρη
σαν δεντρο που φανερωσε αξαφνα τη ριζα του
σηκωνοντας μια πλακα της αυλης
θραυοντας τη σιωπη των ταφων
δεν ειναι απειλη.
Ζωντανευει το φως
βαφει στα χερια μου
το νυχτωμενο αιμα
τ' αραια ηλιολουστα σπιτια
και τα λογια σου
και νοτιος ανεμος σκεπαζει
το ταξιδι μου
στη καμαρα μου που μαθαινει
να συλλαβιζει τα ονειρα
στη καμαρα μου που ονειρευεται
πως φτανω
παντα απ' το πελαγος.

( ενοτητα : ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ )

ΑΤΙΤΛΟ


Το σπιτι μου ειναι ζεστο.
Εχω δακρυσει μπροστα στο παραθυρο.
Εχω δακρυσει πολλες φορες μπρος στο παραθυρο.
Το μικρο μου σπιτι ειναι ζεστο.

( ενοτητα : ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΓΗ )



( απο τη συλλογη "ΔΙΠΛΗ ΒΑΡΔΙΑ", του ΖΑΧΑΡΙΑ ΒΟΛΙΚΑ )

Δεν υπάρχουν σχόλια: