Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Αρνηθηκα να μου προσβαλουν...



ΑΡΝΗΘΗΚΑ


Τις προθεσμιες ολες
τις σεβαστηκα
γεματος στιγμιαιο θυμο
για κεινους που αγνοησαν
για οσους παραγνωρισαν...
Ομως
σημερα που φανταζομαι το σπιτι μου
μια αυλη καταφυτη
αρνηθηκα να μου προσβαλουν τα ονειρα
κι οχι με φωνασκιες
μα με το δακρυ μου.


( απο τη συλλογη : "ΔΙΠΛΗ ΒΑΡΔΙΑ" - ενοτητα "απο τη ζωη μου στη γη",
του ΖΑΧΑΡΙΑ ΒΟΛΙΚΑ, ποιητη-ζωγραφου -ιατρου, καθηγητη Παν. Αθηνων, εκδ. "ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ", κοσμημα εξωφυλλου του ιδιου, αθηνα-1984 )

Δεν υπάρχουν σχόλια: