Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

επαναφορα δεδομενων...


" Παλιε καλε μου φιλε
η απουσια μου
δεν εχει σχεση
με τα αισθηματα μου
αν λοιπον εχεις εσυ
τη δυναμη
συγχωρεσε με. "

Ζαχαριας

( sms ληφθεν την 14/5/ 2011 )


******************

Την περασμενη Πεμπτη, οταν δημιουργηθηκε το προβλημα με την google, μια απο τις αναρτησεις μου, αφιερωμενη, με πολυ αγαπη, στον χακερ που μπορεσε και μπηκε στο προφιλ μου - χανοντας τον πολυτιμο χρονο του για... χαρη μου - αλλαξε την υπογραφη μου απο " νυκτερινος επισκεπτης " σε "ιπταμενος ολλανδος" - υπογραφη με την οποια δημοσιευτηκαν - και τις οποιες η google δεν μπορεσε, τουλαχιστον μεχρι σημερα να επαναφερει ηταν, αν δεν με απατα η μνημη μου, και η πιο κατω:


... για ανεραστους και ανονειρευτους

(... οπως θα 'λεγε κι ο φιλος ποιητης Ζαχ. Β. )

******************

υγ. τις υπολοιπες αναρτησεις μου που δημοσιευτηκαν την ημερα εκεινη με την ψευδουπογραφη, σκοπευω να επαναδημοσιευσω, τμηματικα, μεσα στις επομενες μερες


Δεν υπάρχουν σχόλια: